Hívj! Munkanapokon 17-19h között: +36-30-554-8967
kriszta@kerekikriszta.hu  

Pin It

Évről évre nagyobb a felhajtás a Black Friday körül, méghozzá elég vegyes irányba terelődnek a dolgok meglátásom szerint.

A cégek próbálnak nagyot kaszálni, a vevők meg sokszor csalódottak, mert kisebb az akció a vártnál, vagy olyan cuccot próbálnak elsózni, ami teljesen idejétmúlt, esetleg felemelik az árat, hogy az akciós végül ugyanannyi legyen, mint eredetileg került...

Ha Te mikrovállalkozó vagy, kerüld el ezt a megosztó "ünnepet", mondom, mit találj ki helyette!

Az alábbi javaslatok természetesen minden kampányodra érvényesek! Nem csináltál még kampányt? Olvasd el ezt is >>

 

Ha alaposan megtervezted az áraidat -erről írok majd később, ha nem szeretnél róla lemaradni, kérj blogértesítőt ITT! -, akkor már tisztában vagy vele, mennyi a bekerülési költséged és mennyi profit marad egy-egy eladásodon. Ha még nem jutottál el a tudatos árképzésig, akkor is érezheted: minden árkedvezmény a profitodból harap ki egy darabot, akár az is előfordulhat, hogy nem is marad rajta nyereséged!

Ugyanakkor az is tény, hogy minden kedvezmény segít(het) a vásárlónak, hogy átbillenjen a hezitálásból a döntéshez, és ah jó a termék, mindenki boldog!

 

Ám nem csak a kedvezmény lehet motiváló egy vásárlási döntés meghozatalához!

Főleg, ha nem tudsz adni jó szívvel, csak 5-10 %-ot... az semmi. Akkor jó az árkedvezmény is, ha a vételárat a lélektani határ alá viszi. Ami mindenkinél és termékenként máshol van, így valószínűleg ezért se éri meg vele bíbelődnöd.

Máshogy közelítjük meg a dolgot.

  1. Adj kiegészítő cuccot akár ingyen!


    Ha terméked van, biztos tudsz neki adni olyat, amitől még jobb lesz. Klasszikus példa a cipőbolt, ahol felkínálnak hozzá tisztítószert, vagy impregnáló spray-t. 
    Normál esetben külön megvehető ez a plusz cucc, de egy kampányban mondhatod, hogy ez most ajándék hozzá.
    Számolj: a kiegészítő cuccért is fizetsz, de nem annyit, mint amennyit a vevőtől kérnél - így máris több értéket adtál, mint amennyibe került neked, akár egy %-os kedvezménynél is kevesebbe kerül neked a manőver.

    Ötletelésre és számolásra fel!

  2. Adj többet ugyanannyiért!


    Ez főleg akkor lehet hasznos, ha szolgáltatásod van, vagy online terméked, vagy az előállításnál neked egyszerűbb (olcsóbb) valamiből rögtön kettőt csinálni.
    Én rendszeresen adtam a gyöngyfűző tanfolyamokhoz témában passzoló mintaleírást ajándékba például, vagy eljöhettek egy ingyenes workshopra, ahol átbeszéltük a legnehezebb részeket a tanfolyamból.
    Egy termékhez ingyenes tanácsadás (akár skype-on) is jó lehet, vagy szolgáltatáshoz termék, pl fodrásznak hajápoló kence.

  3. Vonj be másokat is!


    Nagyon jó lehetőség a keresztmarketing: nem te adod az ajándékot, hanem valaki más; ő ezt biztosíthatja ingyen vagy kedvezményesen, hiszen a kampányoddal őt is reklámozod.
    Nálam pl több ajánlat része volt, hogy a gyöngyfűző tanfolyamok mellé egy gyöngyösbolt adott kedvezményt, vagy állított össze alapanyag-csomagot a mintákhoz.

Tudom, hogy nehéz ezeket jól kitalálni, és átültetni a gyakorlatba.
Célom, hogy a tapasztalataimmal és a látásmódomal segítsek neked!

Iratkozz fel értesítésre, és szólni fogok, ha elindul egy csoportom, hogy megfoghassam a kezed és együtt megküzdjük ezeket a feladatokat!

Egyéni tanácsadást szeretnél, mert elakadtál, vagy nem tudod, mi lenne a következő lépés?
Keress és egyeztetünk!

Kapcsolatfelvételi lehetőségek itt >>

Pin It
Go to top